Weight Lifting

Vücut Geliştirme Yaparken Bilinmesi Gerekenler

Antremanlara yemekten 2 saat sonra başlamanız gerekir. Tok karnına antreman yapmamalısınız. Vücut Geliştirme sporuna yeni başladıysanız sakatlıklardan korunmak için karın sırt ve kaslarını kuvvetlendirmelisiniz.

Antremanlarda kapasitenizi zorlayan aşırı ağırlık kullanmayınız. Hareketleri ağır yapmaktan ziyade doğru ve tam yapmak çok öenmlidir. Bunu gözardı etmeyin.Ağırlık programınız hem serbest ağırlık hem de ağırlık makineleri içeren hareketlerden oluşmalıdır.

Çalışmalar esnasında bir arkadaşınızla yardımlaşmak hem sizi motive eder hemde ağırlıkları arttırmanızda size kolaylık sağlar. Programların tam olarak başarılı olabilmesi için dinlenmenize , beslenmenize ve uykunuza çok diikat edin özen gösterin.

İki antreman arası en az 24 saat dinlenmek kas gelişimi için önemlidir.

Alters und Behindertengerechter Badumbau Badezimmer Dekoration Badezimmer fr ltere Menschen Badezimmer fr ltere und krperbehinderte Menschen Badumbau Behindertengerecht barrierefrei gestaltetes Badezimmer Barrierefreies Bad Behindertengerechter Ebenerdigen Dusche Komplettsanierung Pflege & Barrierefreiheit Pflegegrad erhalten Sie 4.000 Zuschuss Pflegekasse Toiletten Dekoration
George karelias satin al Marlboro double fusion satin al Marlboro touch aqua satin al Djarum black satin al Captain black dark crema sigara satin al Toscanello limoncello puro satin al Puro satin al Tutun satin al